Highveld Stereo veroorzaken WK koorts

Gepubliceerd op 11 sep. 2010

3000 fans van het wereldkampioenschap voetbal werken samen in de grootste Big Picture activiteit.

Gold Reef City theme park en Johannesburg’s belangrijkste radiostation, Highveld Stereo deden hun best om de locale bevolking warm te laten lopen voor het aankomende wereldkampioenschap voetbal. Het toernooi kwam voor de eerste keer ooit naar Afrika. Ze wilden ook een uniek warm welkom voor de honderdduizenden bezoekende fans van over de hele wereld.

Een schilderij van 588 Panelen

Als de exclusieve licentiehouder van Catalyst teambuilding producten in Zuid Afrika besloot Dream Team Catalyst een serie evenementen te organiseren die uitmondde in 's werelds populairste en effectiefste teambuilding activiteit, The Big Picture. De speciaal ontworpen The Big Picture bestond uit 588 panels die geschilderd werden door 3000 leden van het publiek op vier locaties in en rond Johannesburg.

De lancering

Het complete kunstwerk, 5m x 20m groot, werd onthuld op de dag na de openingsceremonie en het stond voor de duur van het toernooi trots bij de ingang van het themapark Een beeld van super hoge resolutie van de Big Picture was ook uitgeprint en tot levensgrote billboards gemaakt die tijdens het toernooi de Johannesburg skyline sierden.

Alle Cases