Essence of Excellence

Teams ontwikkelen en lanceren een geur

1 - 2 uren
Binnen
Competitief
4 - Onbeperkt

Programmaoverzicht

Signature geuren zijn big business. Maar achter de glossy advertenties staan teams van professionele alchemisten, die met allerlei exotische extracten experimenteren om de essentie van hun beroemde naamgever vast te leggen.

Essence of Excellence plaatst teams in deze veeleisende rol en biedt een uitdaging om een individuele geur te creëren en te mengen die een bepaalde doelmarkt zal aanspreken.

Parfumerie is een emotionele onderneming; teams zullen snel en efficiënt moeten werken waarbij ze zorgvuldig ingrediënten kiezen uit een scala van stemmingen en karaktereigenschappen. Succesvolle teams zullen de wereld vanuit het perspectief van hun klant zien, met als doel om in een krappe deadline zowel een nieuwe geur als een bijbehorende gerichte marketingcampagne te produceren.

Na het aanleren van de parfumerie basistechnieken mengen teams basis-, hart- en topnoten om een kant en klare geur te creëren. Essence of Excellence beperkt zich beslist niet tot vrouwelijke geuren; sommige teams zullen werken met unisex en mannelijke klantprofielen.

Als een pauzesessie of een avondentertainment biedt Essence of Excellence een leuke context om bedrijfswaarden en klanttevredenheid te verkennen, te netwerken of de teamcommunicatie te verbeteren.

Leerresultaten

De klant staat altijd centraal in deze uitdagende teambuildingsactiviteit.

Teams moeten de emoties en motivaties van hun doelmarkt begrijpen om de essentie te vangen met een op maat gemaakte geur en een creatief merk.

Tijdens het proces worden de eigen percepties van de deelnemers ook onderzocht, waarbij relaties tussen elk team worden opgebouwd, terwijl wordt aangetoond dat we allemaal werken vanuit ons eigen unieke en geldige model.

Related Testimonial

Het is al lang geleden dat ik aan de tabakspijp van mijn grootvader dacht. De betekenis hiervan werd duidelijk tijdens deze unieke tot nadenken stemmende activiteit. Het was boeiend en ik ben nog steeds aan het nadenken over hoe mijn opvattingen verschillen van die van anderen als gevolg van verschillende cultuur en achtergrond. Tot aan mijn woordkeuze een gebruik van metaforen.

Price Waterhouse Coopers Services Limited

Offerte Aanvraag