Making The News

Kruip in de huid van een nieuwsteam

2 - 3 uren
Binnen en Buiten
Competitief
20 - Onbeperkt

Programmaoverzicht

Making The News…gedurende twee tot drie uur zullen teams letterlijk "voorpaginanieuws" creëren. Deze teambuildingsuitdaging gaat verder dan de krantenkoppen en vertelt het echte verhaal achter uw conferentieboodschappen. Deze leuke, snelle en energieke teambuildingsuitdaging haalt uw team uit hun comfortzone en plaatst ze in de wereld van de krantenuitgeverij. De opdracht klinkt eenvoudig.

Alle teams hoeven alleen maar de voorpagina van een krant te maken die verslag doet van de conferentiedag. Maar de teams moeten veel meer doen dan alleen de primeur pakken. Ze zullen hun kranten een naam moeten geven, een aantal artikelen schrijven, een strip maken, een advertentie ontwerpen en zelfs een 'zakelijke prognose' moeten schrijven.

Dit blijkt een krachtige gedeelde ervaring te zijn die uw afgevaardigden zal laten nadenken en praten over welke kant het bedrijf opgaat - en een ervaring waar nog lang na het evenement aan gedacht zal worden.

Leerresultaten

Making The News is een boeiende manier om de boodschap van uw conferentie te consolideren of relevante zakelijke problemen te onderzoeken.

Making the News richt de collectieve aandacht op alles wat relevant is voor uw bedrijf, zoals het managen van verandering, het visualiseren van de toekomst of het bevestigen van bedrijfswaarden. Het spel kan helemaal worden afgestemd op uw specifieke behoeften. Het kan bijvoorbeeld worden ingezet om op een intelligente manier vraagtekens te zetten tussen beleid en praktijk.

Goed projectmanagement is vereist om strakke deadlines te halen gedurende het hele programma. De creatie van elk team wordt gepresenteerd tijdens de activiteit en kan worden mee teruggenomen naar de werkplek om als routekaart te dienen voor toekomstige acties.

Related Testimonial

Making The News is een opwindend teambuildingproduct dat teams zeer gemotiveerd houdt en veel voldoening schept. Een uitstekende activiteit om teamwerk, bedrijfsresultaten en innovatie te stimuleren.

Alison McLaughlin, Head of Learning and Development
Lane Crawford

Offerte Aanvraag